Jason Derulo - What If

Jag har alltid älskat musik och alltid tyckt att texten spelar roll. Alltid, alltid. Jag har alltid kollat upp låtars lyrics på datorn för att ha hundra procent koll på just mina favosar. Men just nu scannar jag verkligen låtarna, tänker steget längre med låtarna.
 
Och denna låten stod på tur att scannas extra noga idag, den har scannats tidigare. Jason Derulo – What If
 
but we can't
we can't tell
the future no
but that's just the beauty of the world we know
so I'm a say do-do-do-doo-do-doo-do-doo
baby, what if
we all can say do-do-do-doo-do-doo-do-doo
baby, what if
 
picture me on one knee
with the perfect diamond ring
we just met, but if you say "yes"
we'd have our wedding on the beach
it could happen, raise three kids
and we'd grow old oh so happily
I know this might sound crazy
'cos you don't know my name
 
don't know what tomorrow brings
but i'm still hoping
that you are the one for me
oh and what if I had you and, what if you had me and
baby, what's the reason we can't fall in love?
what if
what if
what if
 
Fin text.
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0