Låtarna som aldrig släpptes.

Halli Hallå!
 
Sitter här nyduschad och insmord i body butter (som jag för övrigt inte tycker luktar gott) och lyssnar på Biebers låtar som aldrig släpptes. De skulle släppas till My World men de läckte ut, jäkligt synd för himmel vad bra de är! Men de finns ute på youtube och jag tror de går att köpa på Itunes, men Itunes har jag ingen nytta av.
 
Nu ska jag göra fysik, det handlar om typ om dragninskraft, dynanometer och skillnad på vikt och tyngd osv. Rätt intressant ändå, i alla fall på lektionerna. När man sitter hemma med skolans grejer är väl typ bara svenskauppgifter roliga. Och matte om det är lätt ;)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0