Måndag!

Godmorgon!
 
Måndag idag och vi har heela veckan framför oss! Hur härligt? ;)
 
Haha nej men det kan faktiskt vara kul med hela veckan framför sig :) Skolan är ju rätt chill nu i början men gissar på att det sätter fart i denna veckan, vi ska ha prov på so:n första lektionen, haha kul start där! Det är på allt vi gjort i åttan och det är inte lite om man säger så.. Men man kan ju hoppas på en massa snilleblixtar :) Haha.
 
Efter skolan ska jag till Svante, det är träning för Britt-Marie som gäller. Får se hur min nacke mår förstås, just nu mår den prima men man vet ju aldrig. Sjalen följer förresten med i skolan så får jag gå med den och se dum ut, hihi :)
 
Ha superbra dag allihopa och skratta mycket :)
 
Haha Ullis kommer med nya modet. NOT. :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0