Nacken och vädret bestämmer.

Godmorgon allihopa! Jag hoppas att ni sovit gott, det har i alla fall jag gjort :)
 
Sitter här och känner efter hur min nacke mår, jag tror den mår bra faktiskt. Igårkväll kände jag att det inte var så jättesmart att rida, men nu är det inte så farligt och det är ju bra :) Men sjalen följer med idag med i alla fall och så får vi se hur mycket jag är med på idrotten också.
 
Jag vet inte vad som händer i eftermiddag, är det fint väder skulle det inte vara fel att ligga vid (eller i ;D) poolen, men jag kanske gör det med någon kompis eller så hittar jag på något annat, vi får se :)
 
Nu har jag inte så mycket mer att berätta (det händer inte så mycket på morgonen och det viktiga från igår vet ni ju..) så vi ses :)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0