Resväskan får packa upp sig själv.

Ja för jag bara orkar inte det. Den får ligga där tills den är tom. För någon gång lär den väl bli tom om jag tar upp sakerna från den när jag BEHÖVER dom? Det kanske tar ett tag, men det är det värt.
 
Förutom att jag har kommit fram till det beslutet har jag käkat och duschat. Nu sitter jag här och vet inte hur jag känner.. Har inte känt det sen jag kom hem från min springtur. Den blev inte lyckad idag om man säger så. Har i alla fall försökt att leta rätt på RÄTT musik för tillfället. Liksom någon som passar in, men det var svårt.. Testade med Taylor Swift men det var sådär, så det fick bli The Biebz musik. Surprised någon? Det är ett säkert kort. Alltid.
 
Sen har jag förresten försökt ladda över de få bilder jag tagit under dessa veckor till datorn, men tror ni det funkade? Såklart det inte funkade! Vad kan man förvänta sig av en dator egentligen? Att det ska fungera att ladda över bilder på första försöket är ju alldeles för mycket begärt.
 
Sorry för detta tråkiga inlägg, det ska kompenseras imorgon. Kan inte idag, jag är för tråkig för det.
 
Fast det är faktiskt inte mitt fel att jag inte lägger upp en bild. Det är blogg esse, dom krånglar. Igen.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0