Skakar av ilska.

Kävlinge Kommun asså... Herregud! Enligt dem vi snackade med är det typ bara jag och mamma som klagat och de allra flesta av de 60 elever är nöjda/vill testa åka kollektivt. Men det går ABSOLUT INTE att ge mig ett undantag så att jag får åka skolbuss, för då kommer fler elever göra det. Otroligt konstigt tycker jag eftersom det bara var vi som inte var nöjda ju. De är riktiga idioter rent ut sagt ju. Sitta där och säga att det är helt OK att vissa elever får en timmes längre skolskjuts än de andra. What? Bara det borde väl göra att man får sparken?


Kommentarer
Postat av: Linnea Hansson

Precis kollat busstider! Känns inte positivt att dagen blir så lång. Första veckan får jag vänta 1½ timme innan skolan börjar för det finns inga bussar som går.
Mamma ringde skolan och pratde med rektorn om schemat läggs efter våra busstider. Der är inget de tänkt lir ju sent innan man kan börja med sinan läxor eftersom det blir mycket väntetider.

2012-08-12 @ 22:32:39

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0