Söndag.

Hejsan :)
 
Jag sitter här och försöker ladda över bilderna från Mollösund och "Landet" men det går trögt. Kom också precis på att det inte finns några bilder sen vi var på Korsika på kameran och hoppas innerligt att de finns kvar sparade på datorn. En dag var till exempel alla bilder från USA puts väck från min dator (men mamma har dem sparade). Hoppas att bilderna från Korsika finns kvar för dom har mamma inte sparade. Jag vågar inte kolla efter heller. Är så otroligt trött på min dator så det finns inte asså, den gillar inte mig och jag gillar inte mig. Behöver verkligen en ny, får önska mig det i födelsedagspresent :)
 
Min nacke då.. Hur är det med den? Jo bättre är det ju men inte helt hundra bra. Går runt med en sjal snurrat runt halsen men den får jag nog ta av när jag går ut, lär svettas som en gris annars ju ;)
 
Planerna för dagen är väl egentligen bara att bättra på brännan det sista nu.. Vi hörs under dagen :)
 
Haha :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0