Stolt över mig själv.

Igår sprang jag 6.2 på 36 min och idag sprang jag samma sträcka på 33 min! Sekunder snabbare än jag sprang på skoljoggen förra året! Faktiskt jättestolt + att jag förbättrade min tid med 3 min sen igår! NÖJD tjej. Dock känns det inte lika bra att ha träningsvärk i magen efter ett ridpass när man har ridit i tio år.. ;) Men träningsvärk har jag och den ska tränas bort så det är bara att rida lika hårt imorgon..? Haha bort ska den i alla fall för jag kan inte skratta utan att det gör ont :)
 
Pappa har min mobil nu när han är ute och springer och det känns... tomt... Liksom den ska vara här med mig, det känns liksom bäst så och det är ju det jag är van vid. Fick kolla twitter från datorn, hur ofta gör man det? Aldrig.
 
Och JA, jag har gått och blivit beroende av Twitter. Twitter är LÄTT bättre än Facebook och Instagram tillsammans! LÄTT. "Nu MÅSTE jag kolla Twitter, har inte gjort det sen lektionen började" är en rätt vanlig mening för mig nu för tiden. Har ni inte Twitter tycker jag absolut ni ska skaffa det! Det är inga "idag har jag gjort det och det och det var sååååååååå kul-tweets" Utan bra tweets med en mening bakom, ett "budskap" typ. Det är BÄST.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag plugga "falska vänner" på engelska.
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0