Tankar och frågor.

God morgon!
 
Har inte så mycket att skriva, det har inte hänt något speciellt sådär som ni bara MÅSTE veta.. Neil Armstrong har dött (på tal om något helt annat), såg det på aftonbladet igår. Hemskt ändå.
 
Han som gick ut sekunderna efter? Vad heter han för det första och lever han? Nu kan han ju i såfall få lite uppmärksamhet som första "gubben" på månen som lever eller något sånt. Shit vad surt att komma ut på månen sekunderna efter och sen inte alls få lika mycket uppmärksamhet som Neil. Haha varför blev det just Neil förresten? Körde de stensaxpåse om saken? Det kan ju inte vara så att den andra killen sa "gå du ut först, bli du första gubben på månen, det är lugnt." Haha snacka om en snäll kille i så fall.
 
Haha usch vad nyfiken jag blev nu helt plöstligt, jag får väl googla det. Eller yahooa det, men hur många säger det? Ingen. Ingen någonsin har väl sagt det? Kom och tänka på denna tweeten nu..
 
 
Nu måste jag packa väskan, ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0