Who's the real man?

 

Måste man välja en av dom? Personligen tycker jag det är omöjligt.

Jag är absolut inte emot killen, jag respektar honom oehört mycket och han är en riktig kämpe! Han är verkligen en riktig man! Avgudar honom stort asså. Men varför måste man jämföra honom med Justin?

Justin skänker sjukligt mycket pengar för välgörenhet. Han är också en riktig man! Bilderna är på helt olika plan och går inte att jämföra.

Jag är inte ute efter att säga att jag tycker att The Biebs är "the real man" för det är han inte med den bilden brevid. Aldrig någonsin.

Det jag vill säga är att jag är trött på att vi behöver jämföra personer med andra, både i verkligen och över internet. Jag är hundra på att alla någon gång gjort något bra för någon annan, men det går ju inte att jämföra med någon annan!

Jag hoppas att ni förstår vad jag menar? :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0