Alla Hjärtans Dag.

Idag är det Alla Hjärtans Dag och precis som alla tidigare år är jag ensam iår med :) Men det går ingen nöd på mig för det ;) Jag har mina vänner och familj som jag älskar, så jag klarar mig :)

Idag blir det konfirmation efter skolan :) Sjukt najs tycker jag! Bloggar från mobilen så mycket som möjligt under eftermiddagen, så uppdatering ska ni få :)

Längtar så tills skolan börjar. Vill bara träffa vännerna och ge dom varsen bamsekram för att de är så bäst. Alltid finns där och hjälper mig, för att de alltid får mig glad. Mår mycket bättre i skolan än vad gör hemma just nu. Varför tar jag inte upp här ;)

Ha en bra dag så ses vi!



Var har det Mexiko-bruna tagit vägen?


Kommentarer
Postat av: Inger

Bamsekram på alla hjärtans dag(och alla andra dagar)

Fa

2012-02-14 @ 13:09:21

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0