Då var denna onsdagen snart slut :)

Hejsan Hoppsan!

Nu är lilla Ullis hemma! Trött är hon så hon orkar inte plugga. Det får bli imorgon ist :)

Min beslutsångest imorse löste sig tillslut. One Time fick det bli.. Valde in i det sista mellan den och Runaway Love..

Har haft långa raster idag. Två 20 minuters, en 30 minuters och en 40 minuters :) Rätt så najs och de minuterna spenderades i musiksalen.. Vi dansade Justin B-danser och spelade gitarr och trummor :) Kan början på What Are Words och lite i refrängen på Popular på piano. På Trummor kan jag slå en två tre fyra. Den förklaringen förstår ni precis, känner det på mig.. Men jag orkar inte förklara för de som inte fattar, så skulle någon inte förstå så är det synd om er. Sorry! :) När det gäller dans gjorde jag nog inte så stora framsteg idag.. Haha!

Nu ska jag chillaxa lite framför datorn och sen ska hoppa ner i sängen! Hoppas att ni haft en bra dag!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0