Det hände en hemsk grej igår!

Ja! Riktigt hemsk var den.

Jag trillade! Hur jättehemskt?

För er som inte vet så har jag och Emily en "den-som-trillar-minst-vinner-tävling". Först var det inte så seriöst, men det blir mer och mer seriöst för varje år... Och nu leder Emily! Usch vad sur jag är!

Jag brukar aldrig trilla i backen, utan alltid när jag står still (haha) och så var det igår också så jag slog mig inte :)

Just nu är jag i stugan och värmer mig :) Ska käka snart och sen ska vi ut och åka skidor igen! Max som går i min, Emilys och Josses klass är här så vi får se om vi åker lite med han också :)


Bara för att jag älskar bilden.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0