Edwin McCain - I'll Be

Edwin McCain – I'll Be

Åh så fin låt! :') Den dunkas högt är hemma nu kan jag säga er. Ni vet om att Justin B också sjunger den va?

Fotbadet var riktigt skönt och när jag suttit där ett tag fixade jag mina naglar också. Inte tånaglarna, utan fingernaglarna (haha heter det fingernaglarna?). Rensade bland mitt smink, har sjukligt mycket som aldrig använder. Kör bara på mascara och ibland ögonskugga. Mamma fick lite men mest fick soptunnan. Varsegod!

Mamma gör bullar så vi kan göra/äta semlor och åh vad jag är sugen på det! Bli klara någon gång bullar :)

Emily kanske hör av sig och isf hittar vi på något. Annars fortsätter jag att chillaxa. Riktigt najs helg!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0