Far East Movement ft. Justin Bieber - Live My Life

Far East Movement – Live My Life

Åå visst är den super?! Riktigt superdupermegabra är den!

Och till er som "inte kan" gilla låtar med JB i för att ni "hatar" Justin: Ni behöver inte gilla refrängen som Justin sjunger.. Det Justin inte sjunger kan ni ju gilla. Visst? Så lyssna på låten och ge i alla fall Far East Movement en chans? :)

Själv älskar jag låten. Alla låtar med Justin i gillar jag, haha. Jag vet redan innan att jag kommer äälska hans låtar :) Rätt najs att ha en favoritlåt sådär flera månader innan man hört den. Samma med hans album som kommer. Jag och alla andra Beliebers vet att det kommer bli megabra.

Och till er som går och hatar Justin för att han ska släppa ett till album: Jag vet att ni bara är avis på honom, och det vet ni också.

Ha det bra! PPUUSS&KKRRAAMM TILL ER ALLA och jag älskar er oavsett om ni gillar Justin eller inte (såklart), för hade ingen hatat Justin hade han inte varit känd :)

image description

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0