Hur går det med pluggandet, Ullis?

Jadu. Bra fråga det där.. Jag har ju pluggat. Förhörd mig själv på namngeografi, läst igenom några sidor i geografiboken och tränat på idrottensuppvärmingen. Sen har jag ju kollat youtubeklipp på en så otroligt fin kille (och ja, det är Justin Bieber..), kollat instagram (sök på Ullis så hittar ni mig) och funderat på hur jag kan få högre statistik.. Jag är nöjd med statistiken, men det skulle vara lite roligare om jag fick lite mer läsare. Så pluggandet kanske inte gått riktigt så bra som jag tänkt mig :)

Ska snart käka, sen ska jag ut och motionera och sen blir det mer plugg antar jag. Det är ju prov imorgon!

image description


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0