I'll be the greatest fan of your life.

Hejsan ni!

Vet ni hur mycket jag älskar en brun pålle som heter Santana? Nej det gör ni inte för min kärlek till den pållen är obeskrivlig. Han är så underbar hela han.

Jag fick ett sms av Matilda att han sträckt sig så jag gjorde inga skänkelvikningar och öppnor/slutor idag. Mycket tempoväxlingar istället :) Han var väldigt stark i vänster sida, men framåt slutet lossnade det. Jag fick rida med spöet idag för han var inte riktigt helt pigg men det var inte alls så slappt tempo som för några månader sen.

Varje gång jag satte mig ner i sadlen eller fick lite för mycket bakåtvikt så gjorde det så ont i svanskotan! Haha, rätt jobbigt.. Men jag vänjde mig efter ett tag ;)

I stallet sen igen så stod han så fin i boxen och tittade på mig så jag blev helt tårögd. Han är så fin och jag älskar honom så mycket. Längtar tills det blir varmare ute för vill jag ut och tävla. Det ska gå bättre denna säsongen! :)



Å vad han är fin :')


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0