JAG...

... Hatar mosiga äpplen
... Stör mig på bussar som stannar långsamt
... Tycker att Justin Bieber är värd en stjärna på Walk of Fame
... Skulle lätt åka till Hollywood igen om Justin B fick en stjärna på Walk of Fame
... Älskar låtar med text som betyder
... Älskar interna skämt
... Kommer alltid vilja ställa upp för vännerna
... Är inte rädd för döden
... Flippar ur när jag ser Justin B äta
... Älskar personer som är engagerade av sig
... Är expert på att värma saker för länge i micron
... Stör mig att mobilen säger att jag är i Ålstorp när jag är hemma
... Tycker det är drygt att äta soppa

Hoppas ni har fått lite mer onödig information om mig :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0