Nämen tjenare!


Här sitter jag med en skål annanas som snart ska slukas!


Haha annanas luktar så gott :)


Adjökens annanas. Det var trevligt att träffs! Hoppas du får det bra där nere i magen!


Och där har den sista annanasen i skålen sett dagens ljus för sista gången..

I brist på något roligare att göra så roar jag er med ett annanas-inlägg. Kan meddela er att den var supergod. Synd att vi inte kunde käka den tillsammans! Sitter här och sörjer för att annanasen är slut (men vi ses igen i nästa liv..) samtidigt som jag dunkar musik. Käre annanas var en fin vän..

Ni skulle inte bli förvånade om jag sa att jag pratade med annanasen va? Haha, tror inte det. Men så långt gick det inte. Jag sa inte ett ord när jag käkade den. Lovar!

Okej lite skärpning nu då från min sida.. Vet inte vad jag ska skriva så jag skriver ingenting. Ha det bra tills vi ses igen nästa gång!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0