Oh nej!

Det har snöat inatt. Usch och Blä och Fy på det. Nu ska snön försvinna och det ska bli sommartid och det ska bli ljust. Inte kommer mer snö? Enda fördelen med snö är att det faktiskt blir ljusare..

Idag ska vi åka skridskor på idrotten! Hehe jag är ju sämst på skridskor och då har jag ändå gått i skridskoskola när jag var mindre.. Sjukt längesen jag åkte också, förra nyåret i Mollösund. Heller ingen aning om skridskorna är slipade eller inte, och det är såna konståkningskridskor. Skulle vilja ha såna hockey.. Men eftersom jag nästan aldrig åker så känns det ju dumt att köpa nya såna. Trots allt detta tycker jag det ska bli kul att åka skridskor idag faktiskt :) Hoppas bara att skridskorna tycker likadant..

Efter skolan ska jag till Svante :)

Ha en bra dag :)


Ojoj vad jag ser .... konstig ut...

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0