Rättar mig själv :)

Skrev i förra inlägget "lätt värt för att få en bild på denna snyggingen!" Men menar skal. Ett ajfån-skal på Justin Bieber! Aa så fint! Beställde hem det innan idag. Riktigt najs! Synd bara att vi åker tidigt imorgonbitti så jag är inte hemma när det kommer! Men jag ska nog klara mig :)

Tror att jag packat allt. Ni känner ju säkert igen känslan när man bestämt sig för att man är klar med packningen men ändå känner på sig att man glömt minst hälften? Haha, den känslan har jag alltid.. :)

Ska nog krypa upp i soffan nu. Chillaxa lite innan jag går och lägger mig. Blir ju ingen sovmorgon imorgon :)

Finns det någon sötnos där ute som undrar hur det blir med uppdatering i veckan? Isf kan jag säga att jag har fixat två (inte mycket, jag vet) tidsinställda. Sen har jag ju mina kära mobil med mig, så uppdatering kommer ni få. Men det blir svårt att kommentera, för det fungerar fortfarande inte från appen. Men vi brukar ju klara oss utan kommentarer så det gör vi nog nästa vecka också. Och sen kommer det ju de där två tidsinställda inläggen som går att kommentera :)


image description


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0