Ridpass 13/2 :)

Supernöjd med mig och Svante idag!

Kändes bra i början innan träningen började då jag red fram honom. Men sen försvann det lite och mina händer började krångla (skyller på händerna..) och då började ju Svante också krångla.

Britt-Marie sa att jag tappar honom på yttertyglen och då tappar jag ju hela honom. Då ska jag ställa honom utåt, men då tappar jag ju givetvis honom på inner istället. Aa. Men ger man sig inte så fungerar det till slut! Skönt med experthjälp ;)

Sen fick jag koll på mina händer och det gick bra till i slutet. Då kändes det som om han gick utåtställd av sig själv. Men Britt-Marie sa att han inte gjorde det, så jag litar på henne ;) Och med lite till envishet på det så fixade vi det också! Ååå vad jag är nöjd! :D

Kul med problem när man rider, så har man något att jobba med. Inte lika kul om de inte löser sig, men det gjorde det ju nu, så då är det bra :)

Skänklarna och händerna och hela min kropp ska ju liksom bli ett. Man ska få allt att gå ihop och det mina vänner. Det är lättare sagt än gjort ;) Sen ska ju ryttaren och ponnyn bli ett.. Men ja, tränar man så lyckas man!

Hoppas ni hajar? :)


Kolla så fin "min" lilla pålle är :')

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0