Skrivhumör.

Har tränat på glosorna och de sitter typ nu :) Najs!

Har skrivit ner tankar om en viss grej på mobilen den senaste tiden och har precis skrivit över det på datorn. La till och tog bort delar gjorde jag också. Sen kom jag att tänka på en annan sak och vips hade jag skrivt ner en massa om det också.

Jag älskar att skriva. Skriver gärna jättemycket i skolan. Jag älskar att få skriva vad jag tycker och tänker, liksom förmedla något vidare och få folk att tänka till. Ingen aning om jag lyckas. Men jag vill liksom vara en förebild och vara någon att se upp till. Vet inte om jag är det.

Ja, ni mäker att jag drar iväg här också. Skulle nog passa bra som krönikör, eller vad tror ni? :)

Anledningen till jag fortfarande bloggar handlar också om detta!

Ska ner och vika tvätt nu. Blä på det. Får väl sätta på lite musik så blir det roligare :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0