Tiden går fort när man har roligt..

HallåHallå! :)

Vet ni vad jag kommit på? Jag kom på om två veckor åker jag skidor/snowboard och det innebär att det är lov då! Alltså är det lov om mindre än två veckor :) Sen är det tre veckor i skolan och sen är det prao i två och direkt efter det påsklov! Sen är det ju vår och inte alls långt till sommarlovet och helt plötsligt går jag i nian.
Tiden går fort när man har roligt, och det stämmer ju. Har sjukt kul i skolan och tiden bara flyger iväg. Önskar jag kunde pausa tiden och aldrig gå ut åttan och framförallt aldrig högstadiet.

Har lite smått ångest för det ovan, men man har ju inget val. Bara att hänga med och njuta av varje sekund ;)

Idag ska jag till Svante :) Ska bli riktigt kul eftersom det gick så bra igår! Hoppas inte att det är allt för många i ridhusen bara.

Ha en bra dag så ses vi i eftermiddag!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0