Att spela gittar..

Hallå!

Shit vad svårt det är att spela gitarr! Sjukt imponerad av alla som kan spela det, och sätta rätt ackord utan att kolla på fingarna? Det ungefär lika svårt som att förhindra att växthuseffekten ökar i min värld. I nian ska vi kunna spela en låt på gitarr och kunna sjunga till och sen göra det själv för vår musiklärare. Ooopsie, hur ska det gå? Som ni säkert förstod på Emilys inlägg, så är jag inte så jätteintresserad av musik, så är väldans förvånad på att jag ens försökte spela. FRIVILLIGT!

Har precis käkat med familjen och det var något jag skulle göra nu.. Något jag lovat er. JAG SKA LADDA ÖVER BILDERNA! Nu så :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0