'Cause you're my angel send from above.

Godmorgon!

Jag är sjukt trött idag. Skulle bara vilja klä av mig kläderna och krypa ner i sängen igen och sova fram till sportlovet.. Skulle varit sjukt najs ;)

Igår gick vi ut lite i snön och hade lite snöbollskrig, fast utan snöbollar för snön går inte att krama ;) Jag hoppas det blir mer sånt idag för jag ääälskar snöbollskrig! Älskar att bli mulad och sen kunna kasta tillbaka hela Antarktis i ansiktet på personen som mula.. Fast det brukar bli tvärtom.. Om jag ens lyckas att mula..Haha!
Jag suger på det, men jag tycker det är skitkul och jag älskar att bli blöt :)

Efter skolan blir det plugg som gäller!

Ha en bra dag!


Hahahahahahahaha jag ser skitrolig ut! :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0