Dåligt samvete på köpet!

Mycket plugg på saker jag egentligen inte ska plugga. Inget plugg på saker jag ska plugga och ingen bra/rolig uppdatering till er. Kul dag!

Okejdå. Dagen har varit kul! Bortsett från när jag kom hem från Svante :)
Skoldagen var helt ok, det händer inte så mycket nu.

Svante var inte lika pigg och studsig idag, nästan lite slö. En massa folk i ridhuset var det också, mer än tio och då går det faktiskt inte att rida. Men ett litet pass blev det ändå och jag har så dåligt samvete för att uppdateringen inte är bra nu för tiden. Man märker det på statistiken, tyvärr :(

Nu ska jag sova bort min ångest, mitt dåliga samvete och mina tillfälliga problem. Sov gott och jag älskar er så mycket!

Två bilder idag bara för att jag inte kunde bestämma mig vilken jag skulle ta ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0