Det bästa med att bli vuxen kommer vara slippa plugga till prov.

Geografiprov snart och jag har sån ångest. "Lär dig det viktigaste" sa läraren. Jo, tack. Kan du liksom säga mig vad som är viktigast?

Själv tycker Europas länder och huvudstäder är bland "det viktigaste" så håller på att lära mig länderna och det går skit. Alla som inte kom från min klass från sexan kan det, men nästan ingen från min klass. Min mellanstadielärare sög och jag är så förbannad på mig själv för att jag inte gjorde något åt det. Då kanske jag hade sluppit sitta här och plugga Europa när jag vet att jag har 5 andra världsdelar kvar som jag egentligen ska plugga till. Europa ska jag ju kunna!

Om jag får barn ska jag vara så in i helvetes noga med att de får en bra mellanstadilärare. För det är så föbannat tråkigt att sitta och plugga sexans grejer i åttan. Det suger. Sånt ska ingen jag känner få behöva göra.

Har sjukt mycket ångest och det känns inte direkt bättre när jag fattar att vi har matteprov på både torsdag och fredag. Dessutom försvinner hela helgen, då jag är på läger så hur mycket plugg gör jag då?

Fan också.

image description



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0