Heemmmaaa!

Känns bra!

Har packat upp nästan allt och fixat fram elektroniken från sina gömställen här i huset ;)

Ser att några kollat in bloggen under veckorna och då blir jag ju bara för glad! :D Ska försöka få upp statistiken igen och nu blir det uppdatering som vanligt ett bra tag! :)

Vad vi gjort.

Mest har vi nog legat på stranden och stekt och badat. Men vi har varit på snorkelturer och badat med delfiner, där fick vi testa "watherpush" och göra en massa annat roligt med delfinerna. Bilderna vi köpte ligger ju såklart i väskan som inte kom, men när den kommit hem så får ni se en massa fina bilder!
Vi har åkt på en mayaindian-tur och där åkte vi linbana, badade i en cenote (googla det om ni undrar vad det är, pallar inte berätta..) och sen paddlade vi kanot och kollade i mayabyar och sånt najsigt :)

Och vet ni vad?
Nu ska alla som tror att jorden kommer gå under 2012 lyssna!
Det var ju riktiga mayaindianer i byarna och de sa att jorden inte kommer gå under 2012. Det enda som kommer hända 2012 är att jorde, solen och ett svart hål står i en rak linje.. Och en fågelart kommer dö ut eller något sånt sa dom (men hur troligt är det?) Men om det faktiskt blir det fågelart som kommer dö ut kan man ju hoppas att de är duvorna ;)

Vi var  också på ett äventyrsland som hette xel-ha och det var där vi badade med delfinerna, men annars var inte det så jättekul tyckte jag.

Och vi var också ute på en stoor katamaran och seglade och de dunkade musik (ullis gillar!) och de bjöd vuxna på öl och drinkar hela tiden så när vi var hemma igen, var det nog bara vi barn som var riktigt nyktra.. ;) och vi snorklade lite på den turen och var inne på någon ö och kollade lite på den och så, väldigt roligt, särksilt på båten!! :D

Vad jag saknat.
1. Vännerna!
2. Spaghetti m. Köttfärsås
3. En varm dusch med tryck i (hotellets dusch sög)
4. Bloggen!
5. Smsa och facebook

Skriver säkert mer om resan om jag pallar. Men nu måste jag fixa lite ;)

Ni som läst hela detta inlägget är awesome!





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0