Hoppsan!

Linnea skrev på facebook till mig att det inte går att kommentera mina inlägg. Och såklart har hon rätt (som vanligt ;)), det går inte att kommentera vissa mina inlägg. Och klok som jag är (?) så kom jag på att det är mobilinläggen inte går att kommentera. Och jag har kollat så de ska vara kommenterbara, och det är ju förbaskat sorgligt att de inte går att kommentera då ju ;)

Men jag pallar inte bry mig om det och jag brukar ju inte få så många kommentarer så vi överlever nog :)

Men ni som får för ett kommentera och det inte skulle funka; testa i ett annat inlägg :)

Har packat till lägret nu. Vi åker imorgon eftermiddag och kommer hem på söndag någon gång :)
Ska krypa ner i sängen nu, dags att sova :)

Vill ni följa mig på instagram så sök på Ullis så dyker jag upp där :) Och där fungerar varenda bild att kommentera, om ni skulle vilja det ;)

image description


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0