It feels like you came back ten times older.

Hej Hopp!

Najs dag idag! :) Ganska jobbig, men ändå najs. Fast svenskan var chill :) Matteprovet gick ganska bra, inte helt katastofalt i alla fall. Slöjden var blä ;) Har syslöjd och vi broderar och det är ju inte min starka sida, bättre på träslöjd och det är ju så mycket roligare! Tråden trasslade sig på baksidan och Petra, som läraren heter kollar mer på hur baksidan ser ut än framsidan, så det blev ju bara att ta upp typ allt och börja om.. Tupis (tupis är min version av typiskt ;))

Nu ska jag roa mig med att plugga! Kommit på att det blir ganska mycket läxor som åker med på lägret i helgen, men ju mer jag får gjort idag, destu bättre är det. Så nu sätter jag fart!


Svart under ögonen idag igen. Fick några ton snö i jackan och i ansiktet när vi väntade på bussen.. :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du får en riktigt trevlig helg.

Fa

2012-01-26 @ 16:43:25

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0