Känner mig som Kajan i "Hipp Hipp"...

...När han innan pausen (på liveföreställningen i Lund) lovar att Tiffany ska komma tillbaka efter pausen. Men det gör hon ju inte (del av showen då ju ;)) och Kajan säger då att det är som när man säger till flickvännen att man kan gå ut och äta; det blir ju nästan aldrig av, det bara sägs för att det är trevligt. Typ.

Känner mig lite i den knipan just nu.. Jag lovade (kanske inte bokstavligen, men det var en lovning) att jag skulle ladda upp bilderna nu, men det fungerar inte. Buhu och eftersom jag känner mig lika ledsen som Kajan när han lovade så lånar jag hans mening med att "det är trevligt att man säger det, men det behöver inte bli av.."

Mamma måste köpa ett tillräckligt stor USB, sen så :)

image description

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0