Krossa alla fönster

Lyssnar på den låten och när de sjunger "Vilket jävla as, vilket jävla as" så tänker jag på de skitungarna som tände på i papperskorgen på en toalett. Kul liv, eller vad? Tre brandbilar kom + polisbilar, fattar inte ungjävlarna att den hjälpen kanske behövs bätte någon annan stans än på en skola där någon tänt på med flit!

Vi fick gå in i byggnaden vid halv fem och hämta våra grejor, men jag fick skjuts av Josse, så jag kom hem lite tidigare. Tog min jacka innan jag gick ut när brandlarmet gick, för det var precis utanför klassrummet :) Vantarna och mössan får jag klara mig utan imorgonbitti.

Ingen Svante idag, nästa gång blir på måndag :) Ska chilla nu, kollar några bloggar och sånt annat najs :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0