"Lite" fortsättning om Mexiko...!

Jag vill lägga till lite saker jag saknat till en början ;)
- Kunna dricka kranvattnet
- Kunna dunka musik

När ni läst den andra grejen jag saknat kan ni nog lista ut vad jag gör just nu ;)

Hotellets system var helt super! Man fick ett armband när man chekade in och sen räckte det med att visa det armbandet så kunde man få vad man vill ha! Inga pengar alls (såklart kostade det pengar, men det var liksom all inclusive..) och det är ju super om man heter Ullis och är beroende av coca cola ;) Det var bara att tralla ner till vilken bar som helst på hotellet och ta en cola. Men om jag nu ska vara helt ärlig så var det nog Emily som trallade iväg för att hämta cola mest ;) Haha! Det fanns många olika restauranger på hotellet med sjukligt god mat, sen fanns de ju de lite sämre också :)

Jetlaggen var så sjukligt jobbig, vaknade vid sex och var pigg och sen var man riktigt trött vid sex/sju. Haha. Och när man är som tröttast är man kanske inte alltid så jättesnabb i skallen och om man då som jag gjorde råkade säga något konstigt så skrattar alla andra som också är extremt trötta av jetlaggen. Typ som när jag sa: "Nu är vi där vi var innan, fast på ett annat ställe" Är man jettlaggad så är man..

Sen sa Lovisa (Emilys syrra) något roligt en gång också, inte pga jettlaggtrötthet, men ändå.
Jag pekar på en stor gitarr och säger typ "gud vilken stor gittar" eller något sånt och då svarar Lovisa:
"Det är ingen gitarr, det är en stor ukelele" Hahahaha, det tyckte jag också var riktigt kul!

Min vattenkamera har dött och det tycker jag är jättesorgligt, men innan den dog hann jag ladda över bilderna jag hann ta på Matildas (Josses syrra) data, så jag lär vissa dem också någon gång när de lyckats komma hit ;)

För övrigt kan jag säga att jag lärt mig spela schack och jag har haft en begravning för en isbit i sanden :)

Jag har haft ett underbart jullov och jag hoppas att ni också haft det, imorgon börjar skolan!


Detta har jag gjort!! Riktigt kul och det kommer ni få bildbevis på sen, när pappas resväska kommer hem från sin lilla extrasemester i paris.. ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0