Ny design!

Blogg esse har ny design på hemsidan! Kul tycker jag, den de hade innan har ju funnits ett dag. Tycker de ska göra om inne på varje konto också.. :)

Idag har jag faktiskt kommit undan att bli mulad, utburen och sånt! Fast å andra sidan har jag inte haft något snöbollskrig. Haha :) Ganska skönt att få vara torr hela dagen i skolan och det är super skönt att vara hemma en timme innan vanligt! Men den timmen är snart slut och bortspenderat på exakt ingenting..

Innan jag ska på läger ska jag hinna packa det sista och göra lite läxor. Sen vill jag hinna göra något inlägg till. Men det lär jag göra. Det kommer bli uppdatering under helgen även fast jag inte är hemma. Det har jag min kära ajfån och blogg esse-appen att tacka för :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0