OK att fota hur som helst?

Vet att många inlägg är om Justin Bieber nu för tiden. Ska försöka sluta med det. Men se inte detta som att det handlar om just Justin, se det mer som en princip och att Justin är exemplet.


Justin blev fotad när han klev av ett flygplan, för er som inte skulle se det ;)

Denna bilden talar ju för sig själv. Justin vill inte bli fotad. Det borde varenda en förstå och jag tror faktiskt att alla gör det. Så varför tog man då bilden när den man fotar håller för ansiktet?

Bland mina vänner betyder det direkt att man inte vill vara med på bild om man håller händerna framför ansiktet och den som skulle fota slutar. Så varför skulle inte det vara samma här? För det är väl inte bara så bland mina vänner? Ni brukar väl också hålla för ansiktet/titta bort om ni inte vill vara med på bild?

Bilden kanske är tagen av ett stort fan och då förstår jag verkligen att personen fotar. Han eller hon gillar ju Justin då och såklart vill man fota om man ser sin idol. Det förstår jag.

Men när jag såg bilden tänkte jag på om jag skulle fota en kändis när jag ser att kändisen inte vill. Jag gillar ju kändisen, men just därför skulle jag inte göra det. Jag respekterar personen just för att jag gillar den. Ni hajar va?

Gillar man en person så respekterar man den och förstår och accepterar att personen inte vill något, i detta fall bli fotad.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0