PRAO.

Hejsan :)

Har kommit hem från konfirmationen nu och det var lika kul idag :) Har även käkat och ringt några samtal ang. PRAO :)

Har ideér på vart jag vill vara de där två veckorna innan påsklovet, och jag har nästan fixat klart en vecka, den andra har börjat ta lite kontakt via mormor, men vet fortfarande inte om de har PRAO där.
Kanske ska säga var också ;) Den ena veckan vill jag vara på samma ställe som jag sommarjobbade på i somras, där sålde jag jordgubbar, men nu blir det ju mer frukt och sånt najsigt. Sen den andra veckan hade jag viljat vara i flygtornet på Sturup. Men vet inte om de har PRAO, men mormor kände någon som jobbade där, så hon skulle kolla med henne. Annars vet jag inte riktigt var jag ska vara den andra veckan, kanske blir två veckor på samma, det kan man ju.. Men känns roligare att testa annat :)

Så. Då vet ni typ allt om ni praotankar ;)

Ska chilla lite nu. Låter gött va? :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0