Sanering för fulla muggar!

Hejsan :)

Följde ju som ni redan vet med Emma hem efter skolan och vi var mest vid datorn och spelade wordfeud ;) Käkade där och så kollade vi lite tv och så, najsigt :)

I skolan var det nästan helt som vanligt. En del var helt avstängd efter branden, kollade in genom branddörrarna och där var helt svart, golvet helt dammigt och en lampa hade trillat ner. Sen stank det ju jättemycket efter saneringen och det stod fläktar lite överallt, några klassrum, bla vårt hemklassrum skulle också saneras och vi käkade i elevhallen för hela matsalen var också tvungen att saneras, röken hade spridit sig dit via ventilationen. De ska sanera i helgen också, så på måndag tror jag det är helt återställt :) Och sen ska kanske säga att polisen ska göra en utredning på det. Men det fattar man nog..

Märkte också idag när jag skrattade att jag har träningsvärk i magen efter idrotten igår. Känns på ett sätt bra, för då vet jag att det jag gjorde gav nytta, men det är ju tråkigt att inte kunna skratta ;)

Fredagsmys All Stars – Fredagsmys
! Japp, nu är det fredag och dags för fredagsmys :) Gött!





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0