Skolaaaaa här kommer jag! :D

God Morgon!

Jag har ju knappt varit hemma något detta lovet, och är man i Mexiko och solar och badar är det otroligt svårt att förstå att ni har det kallt hemma och att det är jullov och inte sommarlov vi har ;) Och jag tycker inte alls det är tråkigt att lovet är slut, för nu får jag träffa de älskade vännerna jag saknar så det gör ont! :D Yeeeey det är en bra dag idag :)

Sen är det ju jetlaggen, baa! Var trött efter flygresan för jag sov ju inte sådär jättebra på planet och sen var jag ju ändå pigg, för klockan var ju 14.00 i min kropp när jag skulle sova. Knasigt ;) Och nu är det ju mitt i natten i min kropp, så det är en ovanligt trött Ullis som går till bussen idag.. 7 timmar tidsskillnad, 7 dagar jetlagg + lite till för Ullis är svåromställd (haha!), så om kanske 10 dagar är det prima ballerina igen! :)

Hoppas att ni får en bra dag!


Jag har fått en riktigt fin bikinirand ser jag..


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0