Snöbollskrig in my heart.

Hejsan!

Nu har jag varit duktig! Faktiskt riktigt duktig! Räknat många sidor matte, tränat länder i olika världsdelar och skrivt en labbrapport! Känns otroligt bra och jag har inte gjort något annat än det och käkat.

Har tänkt på er och jag är verkligen ledsen för att jag inte hinner uppdatera bra. Och det lär inte bli bra på resten av veckan heller. Imorgon är det också plugg som gäller och att packa. Ska på läger med konfirmationen fre-sön och där kan jag inte heller garantera uppdatering. Men jag ska verkligen försöka uppdatera och sen i nästa vecka har det lugnat ner sig lite med plugg, så då satsar jag hårt! ;)



Har haft sjukt roliga snöbollskrig i skolan! Riktigt, riktigt roliga! Jag har faktiskt lyckats att mula folk, men mest har jag väl blivit mulad själv, och fått snö i tröjan.. Men det är så kul och jag älskar det! Dock så har jag blivit förkyld nu igen.. Haha. Inte så jättebra att behöva gå omkring blöt i skolan kanske, men en förkylning är det faktiskt värt för att ha snöbollskrig! :)

Och om det skulle vara någon lärare på Tolvåker som läser detta: Nej. Vi kastar inga isbollar, det är inga stenar i snön vi kastar och alla är med på spelet.. ;)


Ni märker säkert att jag är svart under ögonen och det beror på att det kom mycket snö där innan idag.. ;) När jag gick in efter rasten hade jag mer mascara under ögonen än på ögonfransarna.. :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0