Städryck!

Ibland får jag bara helt plötsligt lust att städa, hur mycket som helst. Bara städar och städar och städar. Inte sån "damsugarstädning" utan mer att rensa och tömma och flytta och sånt. Och när jag kollat igenom H&M-katalogen och skrivit ner vad jag ville ha kom rycket! :S

Började med att rensa i garderoben, ta bort för små grejor, flytta runt och kolla hur mycket kläder jag faktiskt har, så jag vet hur mycket jag kan beställa hem från H&M-katalogen. Sen fortsatte jag att städa, städade min andra garderob som jag inte har kläder i, mer saker ;) sen sängbordet och sen de två lådorna under sängen och nu är min lilla papperskorg full.

Hittade en massa fina minnen med Emily, riktigt roligt att se.

Ska skriva en lista på grejor jag vill ha och en lista med grejor jag behöver nu, fick pengar och presentkort i julklapp, så ska tänka lite på vad jag vill köpa för det :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0