Tänker på de drabbade.

Så hemskt. Jättehemskt (ny länk)

Kan ju säga att jag är glad att jag inte är den kaptenen. Hur gör man ett sånt stort misstag?

Och att personalen sa att de hade problem med elen? Så båten började luta och det har med elen att göra? Hamnade en kabel lite snett och gjorde obalans?

Stör mig också på rubriken /../ - men alla svenskar är välbehållna.

Och? Är de viktigare än de andra? Visst, de är svenskar och vi är i Sverige, men kom igen.

Jätteledsen för alla de ombord på båten, de skadade, döda och de anhöriga, såklart de helt oskadda också. Tänker på dem allihopa (samtidigt som jag lyssnar på JB's "Pray")

Men om det skulle hända något sånt här igen så tycker jag inte personalen ska säga att det är elproblem som gör att båten lutar. Det borde ju varenda en förstå att det inte kan vara.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0