Ullis är ledsen!

Ja, det är hon.

Det är nämligen så att hennes matte -och fysiklärare som är extremt bra ska sluta jobba på Tolvåker :(

Tror nog att den läraren toppar alla andra lärare jag har haft. Han är så otroligt bra, super på att förklara och han vill förklara, han är rolig och vill att det ska gå bra för oss. Det är en sån lärare alla visar respekt för och gillar.

Sen tycker jag att de ämnena han undervisar oss i är svåra och jobbiga, men just eftersom han är så otroligt bra så känns det ändå inte så tufft. Jag vet liksom att han gärna förklarar igen och igen och igen om det skulle behövas, spelar ingen om det handlar om fysik eller matte och han stannar gärna kvar efter lektionen och förklarar extra.

Tycker ärligt talat det är riktigt sorgligt att han ska sluta på Tolvåker, men är glad för de andra som får honom nu.

Sånt är livet och nu får jag hoppas att läraren som tar över är lika bra!

image description

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0