Vecka 3!

Känner på mig att denna veckan kommer bli grym! Bara känner det på mig, och jag ska (precis som vanligt) göra mitt bästa för att den ska bli grym, men v. 3 ska jag anstränga mig lite mer än vanligt, fråga mig inte varför, för du kommer inte få ett bra svar.. :)

Ikväll är det Svantebusen som gäller. Det är träning och den är tidigare än vanligt, så jag sticker inte hem om emellan fixet i stallet och träningen. Men jag har lagt upp en plan för uppdatering, så ni kan helt lugna ;)

Hade tänkt skriva en lista med saker jag måste göra/vill göra/behöver göra/har tänkt på/tänker på, har lite för mycket sånt i huvet, så det får inte plats så mycket annat.. :) Men det blir det ändring på nu!

Ha en bra dag allihopa och skratta mycket! :)


Har inte fixat håret än. :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0