"You should be here with me, safe and warm"

Snäääälla Mexiko kom hiiiiiit! Här i Sverige är så kallt, så jag nästan döööööör!
Stod och skakade när jag väntade på bussen, man vänjer sig snabbt vid värmen med andra ord ;)

Om man glömmer bort kylan så är denna dagen heelt underbar! Älskar denna dagen enormt. Varför? Det är så för jag fick se alla underbara vänner idag! Vars en bamsekram fick dem och jag blev så glad blev jag av att se dem! Förutom en älskade vänn som ligger hemma och är sjuk :( Linnea älskade vän, bliiii friiiisk! Dels för att det inte är kul att vara sjuk och dels för att jag vill träffa dig!

Sen har pappas väska kommit så senare idag blir det bilder! :D Bildbevis på att jag åkt footpush på en delfin, det ni ;) Haha.

Nu ska jag krypa upp i soffan med myskläder och raggsockor, dags att sluta frysa :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0