4 Juli

Det är USAs nationaldag, Madonna har konsert i Sverige, Ulrika har namnsdag + att vi har varit på Liseberg. Haha allt på en och samma gång ;) Har aldrig tänkt på det tidigare, att jag har namnsdag på deras nationaldag.. Alla Ulrikor och Ullor borde känna sig hedrade.. Eller? Haha :)
 
Precis som man brukar ha på Liseberg hade vi det kulkul. Åkte Balder (TWICE), Uppskjutet och Spinrock! Trodde verkligen aldrig att jag skulle åka dem, haha men det gjorde jag och det känns förbaskat bra faktiskt.. Och så mina kära älsklingar HangHai och Uppsvinget, mina favoriter sen tidigare. Å vad jag älskar dem! Sen spelade vi ju också, och jajamen, vi vann en stor M&M! Mums :)
 
Vi kanske inte ser så glada ut, men det var vi. Haha :)
 
Haha å vad underbar. De dära få sekunderna man känner att man kommer dö.. Mmm kan leva på de hur länge som helst.
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0