6 Juli.

Det är IDAG biljetterna till Justin Bieber’s konserter släpps. 6 Juli.. För två år sen satt jag på flyget på väg till LA med tanken ”Hur ska detta sluta?”.. Varken jag eller de andra hade en aning om hur det skulle bli och nu är jag där igen... 6 Juli. Hur ska denna dagen sluta? Ska jag få biljetterna eller inte?
För två år sen ledde dagen till något fantastiskt och jag hoppas verkligen att den gör det i år också. Men vem vet.. 20 sek går snabbt.


Det hade kunnat bli vilken dag som helst, men det blev 6 Juli.
Samma tanke på samma dag, bara två år senare ”Hur ska detta sluta?”. Antingen kommer dagen göra mig till den lyckligaste tjejen på planeten, eller så blir det inte alls så.

Ingen kommer någonsin kunna förstå hur mycket jag längtat efter dagen biljetterna skulle släppas, men att de blev just på den dagen vi åkte till USA, den ledde till något bland det roligaste jag gjort, ska den göra det igen? 6 Juli. Jag tror på den dagen.

Ni tycker kanske detta inlägget blev fjantigt och att det bara är slumpen .. Men om ni förstår hur mycket 6 Juli 2010 betydde för mig  och hur mycket 6 Juli 2012 kan komma att betyda för mig.. Jag vill verkligen till den konserten och se HAN, killen jag älskar nästan mest. Om en timme vet vi, blir den som den blev för två år sen?


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0