Allt i ett.

Tjena!
 
Skrivit dåligt idag. Sorry. Men jag har faktiskt gjort ingenting typ hela dagen (förutom när vi cyklade mellan ridsportbutikerna här) så det har faktiskt inte varit så mycket att uppdatera om. För jag har inget annat att skriva om heller och särskilt inte när det är så fint väder ;) Vill vara ute då och visst, jag kan skriva från mobilen fast det är jobbigt att skriva långa inlägg då liksom.
 
Hur som helst tycker jag att jag blivit brun nu. YES :) Eller brunare kanske jag ska säga för jag vet inte hur många som frågat "har du varit utomlands?" denna sommaren. Haha hoppas på att bli ännu lite brunare och att den håller i sig länge nu, men det brukar den göra så det ska nog inte vara några problem ;)
 
Har också bestämt mig för att börja läsa nu igen. På riktigt. Ett tag var det så illa på den fronten så att jag vägrade läsa i skolan.. När de andra läste fick jag skrivövningar av läraren istället, för läsa skulle jag inte göra. Haha kan ni gissa hur gammal jag var? Blir ni förvånade om jag säger 13? Det är i alla fall sant. Men  nu så, ska verkligen försöka nu och vet ni vad? Forskning visar att elever som läser får högre betyg. Haha nu blir det fart på mig ;)
 
Ett allt i ett inlägg, men så får det va :)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0