God Morgon!

Linnea kommer hit idag :) Vet inte riktigt när, men vi har snackat idag och typ.. någongång.. äh jag vet inte och orkar inte bry mig. Hon får komma när hon kommer :) Haha, det kallas sommarlov!
 
Skulle egentligen till stallet idag men det blir inget med det för Matilda ville rida själv idag. Det har varit lite dåligt med besök i stallet den senaste tiden, men det är ju inte min häst och Matilda har ju "företräde" eller vad man ska kalla det iom att det är hennes häst :)
 
Ha en bra dag!
 
"min" fina pålle. Åå vad jag älskar honom :')
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, tack så myyycket! :D

2012-07-12 @ 11:08:10
URL: http://heaa.blogg.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0