Godmorgon!

Äntligen får ni en ny bild på mig! Snacka om skön känsla för mig, haha :) Hoppas bara inte att ni har något emot att jag har sällskap på bilden..?
 
Pappa har varit så snäll och gjort en plan åt mig ang. cykling. Jag fattar egentligen inte varför, men han har bestämt att jag ska cykla en timme ungefär varannan dag och vi ska ju upp till Anna & Cecilias sommarhus vid Hallandsåsen ungefär om någon vecka och då ska vi (jag och pappa) cykla hem (det tar fyra timmar)?! Haha snäll pappa jag har.. (nej han är jättebäst och absolut jättesnäll på alla sätt och jag älskar han jättemycket), Jag har i alla fall sagt ja till denna grej! Så nu måste jag ju ut och cykla en timme idag. Brukar cykla 40 min så det är inte så mycket längre.. Men man blir så uttråkad. Tror det är det som är jobbigast, inte konditionsmässigt. Aja, vi får se!
 
Förutom att cykla måste jag köpa en grej som jag inte kan säga vad, och sen har jag lite andra grejer ocskå, men vi ses :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0